Lihtsusta ja automatiseeri kogu puhkuste haldamise protsess – alates planeerimisest kuni puhkusetasude väljamaksmiseni. Meie loodud puhkuste haldamise lahendus SharePointis on sobiv tööriist kõigile – alates juhtkonnast ja personalitöötajatest kuni raamatupidajate ja reatöötajateni. Unusta puhkustega seotud Excelid, e-kirjad, meeldetuletuste saatmine ja vajadus maksta personalitarkvara litsentside eest rohkem, kui tegelikult vaja.
Oleme teinud video. Ja siia saab veel panna põhjuseid miks kasutaja peaks investeerima 5 minutit oma päevast ja andma sellele tähelepanu.
Halda kõiki töötajate puhkusi lihtsalt ja mugavalt ühest kohast, kus kogu protsess avaldusest kuni ajakavani on täielikult automatiseeritud.
Logi sisse ja süsteem tunneb kohe ära sinu ja su otsese juhi info.
Vali oma asendaja sekunditega, tagades sujuva ülemineku.
Saad täieliku info puhkusejäägi ja erinevate puhkuseliikide kohta.
Säästa aega, esitades või kinnitades mitu avaldust korraga.
Lisa kõik vajalikud dokumendid avaldusele kohe esitamisel.
Jälgi oma aktiivseid puhkuseid ja näe, kelle asendaja sa oled.
Vaata kogu osakonna või ettevõtte aastast puhkusegraafikut ühest kohast.
Eriline vaade raamatupidamisele, mis aitab jälgida puhkuseid.
Ole kursis lähenevate puhkustega otse siseveebis.
Täiustame pidevalt oma lahendusi, et pakkuda teile mugavamat teenust! Siit leiate meie valmislahenduste viimased uuendused.