Kui palju aega, tabeleid, faile ja tööaega kulub Sul ja Sinu tiimikaaslastel täna puhkuste haldamiseks? Puhkuste haldamine Sharepointis aitab Sul säästa oluliselt väärtuslikku ressurssi – Sinu ja Sinu kolleegide tööaega! Väikeste, kuid vajalike tegevuste tegemine nagu puhkustega seotud info haldamine võiks ju olla lihtne ja mugav?
Puhkuste haldamine SharePointis annab märkimisväärse ajavõidu. Rutiinsete tegevuste asemel saab oma aega panustada tähtsamatele projektidele ja tegevustele. Nii saab meeskond luua ettevõttele rohkem väärtust. Aeganõudev paberil puhkuse avalduse esitamine ja haldamine jäägu ajalukku.
Töötajana omad ülevaadet enda ja kolleegide planeeritud puhkustest ning saad reaalajas teada kui Su esitatud avaldus on kinnitatud. Juhina tead täpselt, millal keegi puhkab ja saad esitatud avaldusi mugavalt kinnitada. Puhkuseplaanide muutmine on hõlbus ning vajalikud kinnitused küsib süsteem automaatselt.
Personaliosakonnas ja raamatupidamises on olemas ajakohane vaade puhkusegraafikule erinevate puhkuse liikide lõikes (põhipuhkus, õppepuhkus, emapuhkus, palgata puhkus jms), kinnitatud-kinnitamata puhkustele, kasutatud puhkusepäevadele nii osakondade, ajaperioodi kui ka üksiku töötaja vaates. Seeläbi puudub vajadus pidada selle kohta eraldi tabeleid, neid uuendada, ühtlustada ning jagada töötajatele infot puhkuse jäägi kohta.
Juhina võid olla kindel, et puhkuste haldamine SharePointis on lihtne ja ülevaatlik. Kõigil on olemas pidev ülevaade puhkusegraafikust nii aasta kui osakonna lõikes. Saad kinnitada tiimi puhkuseid nii ühe- kui ka mitmekaupa ning lisada vajadusel kommentaare. Oled kursis sellega, kes on puhkusel ning kes on määratud asendajad. Nii liigub info ettevõttes ka puhkuste perioodist hoolimata õigete inimesteni.
Täiendavat lugemist teemal puhkuste haldamine SharePointis leiad SIIT.
© Copyright 2023 ShareCloud OÜ