Puhkuste lahendus võimaldab ettevõtte kõikidel töötajatel puhkuseid lihtsasti hallata ning omada selget ülevaadet puhkuse saldost, algavatest puhkustest ning muudatustest.
Kogu protsess – avalduse esitamisest kuni puhkusetasu väljamaksmiseni – on lihtne ning ülevaatlik kõigile seotud osapooltele töötajast juhtkonnani, personaliosakonnast raamatupidamiseni.

 

 

 

 

puhkuste-haldamine-sharepointis-4Kuluta vähem aega rutiinsetele, ent vajalikele tegevustele

Kui palju aega, tabeleid, faile ja tööaega kulub Sul ja Sinu tiimikaaslastel täna puhkuste haldamiseks? Puhkuste haldamine Sharepointis aitab Sul säästa oluliselt väärtuslikku ressurssi – Sinu ja Sinu kolleegide tööaega! Väikeste, kuid vajalike tegevuste tegemine nagu puhkustega seotud info haldamine võiks ju olla lihtne ja mugav?

 

 

 

puhkuste-haldamine-sharepointis-5Keskendu olulisele

Puhkuste haldamine SharePointis annab märkimisväärse ajavõidu. Rutiinsete tegevuste asemel saab oma aega panustada tähtsamatele projektidele ja tegevustele. Nii saab meeskond luua ettevõttele rohkem väärtust. Aeganõudev paberil puhkuse avalduse esitamine ja haldamine jäägu ajalukku.

 

 

 

Ülevaatlik ja asjakohane info on puhkuste-haldamine-sharepointis-6alati kättesaadaval

Töötajana omad ülevaadet enda ja kolleegide planeeritud puhkustest ning saad reaalajas teada kui Su esitatud avaldus on kinnitatud. Juhina tead täpselt, millal keegi puhkab ja saad esitatud avaldusi mugavalt kinnitada. Puhkuseplaanide muutmine on hõlbus ning vajalikud kinnitused küsib süsteem automaatselt.

Personaliosakonnas ja raamatupidamises on olemas ajakohane vaade puhkusegraafikule erinevate puhkuse liikide lõikes (põhipuhkus, õppepuhkus, emapuhkus, palgata puhkus jms), kinnitatud-kinnitamata puhkustele, kasutatud puhkusepäevadele nii osakondade, ajaperioodi kui ka üksiku töötaja vaates. Seeläbi puudub vajadus pidada selle kohta eraldi tabeleid, neid uuendada, ühtlustada ning jagada töötajatele infot puhkuse jäägi kohta.

Juhina võid olla kindel, et puhkuste haldamine SharePointis on lihtne ja ülevaatlik. Kõigil on olemas pidev ülevaade puhkusegraafikust nii aasta kui osakonna lõikes. Saad kinnitada tiimi puhkuseid nii ühe- kui ka mitmekaupa ning lisada vajadusel kommentaare. Oled  kursis sellega, kes on puhkusel ning kes on määratud asendajad. Nii liigub info ettevõttes ka puhkuste perioodist hoolimata õigete inimesteni.

 

 

 

Puhkuste haldamine SharePointis –  peamised omadused:

 

  • kasutajate automaatne sisselogimine;puhkuste_haldamine_sharepointis_1
  • puhkuse avalduse esitamine, muutmine ja tühistamine töötajate poolt;
  • puhkuste kinnitamine ja tagasilükkamine juhtide poolt;
  • puhkuse jäägi arvestus erinevate puhkuseliikide lõikes;
  • terve aasta puhkusegraafik;
  • raamatupidamise vaade;
  • kalendervaade  aasta, kvartali, kuu lõikes;
  • asendajate määramine ja info;
  • lähenevate puhkuste kuvamine siseveebi (siseveebi lahenduse kasutamisel).

 

 

 

puhkuste-haldamine-sharepointis-9puhkuste-haldamine-sharepointis-8

 

 

Sul on küsimusi või soovid lisainfot?
Võta meiega ühendust, hea meelega räägime lahendustest ja võimalustest Sulle lähemalt!

 

Täiendavat lugemist teemal puhkuste haldamine SharePointis leiad SIIT.